Επιστολή του Χρήστου Τσιακίρη.



Με αφορμή την πρόσληψή μου ως γυμναστής στην Π.Α.Ε Δόξα Δράμας και κατά συνέπεια την αποχώρησή μου από τη θέση του προπονητή του Γ.Σ Δόξας Πετρούσας νιώθω την βαθιά υποχρέωση να κάνω το ελάχιστο που θα μπορούσα σε μια τέτοια περίπτωση. Να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά το διοικητικό συμβούλιο της ομάδας που απέρχομαι και ιδιαιτέρως τον πρόεδρο αυτού τον κύριο Κότιο Γεώργιο, που αρχικώς με προσέλαβαν και έπειτα σε όλη τη διάρκεια αυτών των 2.5 ετών μου έδειξαν τι θα πει εμπιστοσύνη, αλληλοσεβασμός και φερεγγυότητα βάζοντας το συμφέρον της ομάδας πάνω από το προσωπικό τους συμφέρον!....





 Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα της παραμονής μου στην ομάδα κατάλαβα και τον λόγο για τον οποίο η Πετρούσα είναι μια από τις μεγαλύτερες παραδοσιακά δυνάμεις του Δραμινού ποδοσφαίρου σε όλα τα επίπεδα! Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές με τους οποίους συνεργάστηκα καθ΄ όλη τη διάρκεια της θητείας μου στον πάγκο της ομάδας αλλά και τον κόσμο του χωριού που στήριξε την όλη προσπάθειά μου! Τέλος, καθώς ανοίγεται ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στην καριέρα μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Ισπυρλίδη Γιάννη που από τα φοιτητικά μου ακόμα χρόνια με βοήθησε σε κάθε μου βήμα στο χώρο του ποδοσφαίρου και τώρα μου εμπιστεύτηκε μία θέση στο πλευρό του! Ως παρακαταθήκη θα υπάρχουν οι ισχυρές σχέσεις που έχτισα με όλους τους προαναφερθέντες, οι ευχάριστες αναμνήσεις και ένα τρόπαιο που πάντα θα μου υπενθυμίζει την πρώτη μου μεγάλη προπονητική επιτυχία αλλά και παράλληλα πως κάθε επιτυχία απλά εξασφαλίζει ένα εισιτήριο για ένα πιο δύσκολο πρόβλημα…
Με τιμή,
Χρήστος Τσιακίρης