Δόξα Δράμας: Υπέγραψαν δώδεκα ποδοσφαιριστές

Το νέο τους συμβόλαιο υπέγραψαν σήμερα 12 ποδοσφαιριστές, παρουσία του αντιπροέδρου της ΠΑΕ, Ανδρέα Οταπασίδη και του νομικού συμβούλου Θωμά Μαργαρίτη και πλέον ανήκουν επίσημα στο έμψυχο υλικό της ομάδας.
Πρόκειται για τους Βασίλη Βιτλή, Κώστα Μαρκόπουλο, Ορέστη Μένκα, Ντενίζ Μπαϊκαρά, Αλέξανδρο Νατσιόπουλο, Σταύρο Πεταυράκη, Δημήτρη Σιώπη, που αγωνίζονταν ήδη στην ομάδα, καθώς και οι νεοαποκτηθέντες Γιώργος Μακρής, Ροτζέριο Μάρτινς, Βαγγέλης Πίτκας, Χρυσόστομος Ρεβυθόπουλος και Αλχασάν Σουμά.
Στην περίπτωση του Μάρτινς υπάρχει μια εκκρεμότητα διαδικαστικού χαρακτήρα, η οποία θα καθυστερήσει μέχρι αύριο το κλείσιμο του συμβολαίου του.

Δηλώσεις.......




Βιτλής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω για άλλη μια χρονιά στην ομάδα. Όλοι μαζί με σκληρή δουλειά θα πετύχουμε τους στόχους μας».
Μαρκόπουλος: «Μεγάλη η χαρά μου που είμαι για άλλη μια χρονιά στην ομάδα. Να έχουμε υγεία, όλοι οι ποδοσφαιριστές και ελπίζω στο τέλος να πετύχουμε τους στόχους μας».
Μένκα: «Δεν μπορεί να μην είναι κάποιος χαρούμενος όταν συνεχίζει σε αυτή την ομάδα. Με υγεία, όλοι μαζί πάμε για να πετύχουμε αυτό θέλουμε και που θέλει και ο κόσμος μας».
Μπαϊκαρά: «Όσο γίνεται πιο γρήγορα να γίνουμε ομάδα, να γίνουμε μια οικογένεια και να πετύχουμε τους στόχους μας».
Νατσιόπουλος: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έμεινα στην ομάδα. Ευχαριστούμε όλοι τον πρόεδρο και τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη τους και πρέπει να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών τους. Για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει υγεία, ταπεινότητα και σκληρή δουλειά».
Πεταυράκης: «Χαίρομαι για την ανανέωση μου στην ομάδα. Εύχομαι υγεία και να δούμε την Δόξα εκεί που της αξίζει.
Σιώπης: «Με μεγάλη μου χαρά συνεχίζω στην Δόξα. Πάνω απ΄όλα να έχουμε υγεία και με σκληρή δουλειά θα πετύχουμε να πάμε την ομάδα εκεί που της αρμόζει, στη σούπερ λιγκα».
Μάρτινς: «Ήρθαμε για να βοηθήσουμε και μακάρι να γίνουμε γρήγορα ομάδα για να πετύχουμε τους στόχους μας».
Πίτκας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην Δόξα. Εύχομαι να έχουμε υγεία όλοι μας και να πετύχουμε τους στόχους μας».
Ρεβυθόπουλος: «Για μένα ότι πιο ευχάριστο είναι η επιστροφή μου. Να ευχηθώ καλή χρονιά, να έχουμε όλοι υγεία και με πολύ δουλειά όλα θα πάνε καλά».
Σουμά: «Μου αρέσει πολύ που ήρθα σε αυτή τη ομάδα. Ήρθα να παίζω, να δώσω τον καλύτερο εαυτό. Εχουμε καλό προπονητή, καλούς παίκτες και κόσμο που δείχνει ότι μας αγαπάει».

Η προετοιμασία συνεχίζεται υπό τις οδηγίες του προπονητή, Στάικου Βεργέτη με διπλή προπόνηση, πρωί και απόγευμα, στο προπονητήριο, στου Νικοτσάρα.