Αγαπητοί συνάδελφοι..."σας ζητώ συγνώμη"



Με αφορμή την ολοκλήρωση μιας ακόμη αγωνιστικής περιόδου, θα ήθελα να ζητήσω ένα τεράστιο "ΣΥΓΝΩΜΗ" από ορισμένους συναδέλφους τους οποίους "πήρα στο λαιμό μου" την τελευταία αγωνιστική της Α' κατηγορίας ΕΠΣΔ.

Στο ματς Καστρινός-Νευροκόπι το οποίο έληξε 4-1 και όχι 3-1, διότι στις καθυστερήσεις σημειώθηκε άλλο ένα γκολ το οποίο μέτρησε και το ματς έληξε χωρίς να γίνει σέντρα και χωρίς να το πάρει είδηση κανείς (!!!), έβαλα ως ΤΕΛΙΚΟ το 3-1 με αποτέλεσμα ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ που με αντιγράφεται τόσα χρόνια χωρίς να επικαλείστε την πηγή (με φωτεινή εξαίρεση τον Στέλιο Χάρταλη, ο οποίος και με ενημέρωσε για το λάθος ελέγχοντας το site της ΕΠΣΔ) να το έχετε μέχρι το πρωί της Κυριακής με λάθος σκορ( ελπίζω να το αλλάξετε και εσείς ).

Φυσικά, το δικό μου λάθος διορθώθηκε στις 21:40 το βράδυ του Σαββάτου αλλά δεν πρόλαβα να σας ενημερώσω για να αλλάξετε και εσείς το σκορ.

Με τη λήξη της περιόδου λοιπόν, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θερμά για την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε (επισκέπτες και διάφορα sites-blogs) και μου δίνεται τη χαρά να σας ενημερώνω.

Την επόμενη περίοδο θα προσπαθήσω να μην έχω κανένα, έστω και προσωρινό, λάθος !!!


Υ.Γ. : Δεν είναι κακό να γράφεις την πηγή σου, όταν η προσπάθεια για τη συλλογή των αποτελεσμάτων και των λεπτομερειών, είναι κάποιου άλλου !!!