Ο Μάριος Γιαννάκου, ετοιμάζεται να τρέξει στον μεγαλύτερο Υπερμαραθώνιο ερήμου στον κόσμο!






Πηγή: http://www.explorerssociety.gr


O ΜάριοςΓιαννάκου,  είναι το μικρότερο μέλος της οικογένειας της The North Face και είναι γνωστός για τους περίεργους αγώνες που επιλέγει στα πιο αφιλόξενα μέρη του πλανήτη μας . Παρά την μικρή του ηλικία έχει παραστάσεις από πολλούς αγώνες Υπεραποστάσεων χωρίς καμία εγκατάλειψη. Το περασμένο Φεβρουάριο ήταν  1 από τα 14 άτομα από όλο τον κόσμο που τερμάτισαν σε έναν από τους πιο επικίνδυνους και σκληρούς αγώνες του κόσμου στην Αρκτική , μήκους 150 χιλιομέτρων . Φέτος τον Δεκέμβριο θα τρέξει σε έναν από τους πιο δύσκολους αγώνες στον κόσμο στην έρημο του Al Marmoom στην ενδοχώρα της Αραβίας  ......







pastedGraphic_1.png

Από την Αρκτική στην έρημο. Πως πήρες την απόφαση να τρέξεις σε έναν από τους πιο δύσκολους αγώνες στον κόσμο καθώς είναι ο μεγαλύτερος αγώνας τρεξίματος ερήμου στον πλανήτη ?
Ο αγώνας στην Αρκτική ήταν ένα μάθημα ζωής για μένα και ένα σκαλοπάτι για το επόμενο project.  Είδα τον εαυτό μου και τις αντοχές μου στο πολικό κρύο της Αρκτικής και πλέον θέλω να δω αν είμαι ικανός και για το αντίθετο .

pastedGraphic_2.png

Τι ακριβώς είναι ο αγώνας αυτός ?
Είναι ένας αγώνας 270 χιλιομέτρων στην έρημο Al Marmoom όπου οι συμμετέχοντες πρέπει να τρέξουν μέσα σε 4 μέρες κουβαλώντας στο σακίδιο όλο τον εξοπλισμό τους . Μιλάμε για μία από τις πιο αφιλόξενες ερήμους του κόσμου όπου την μέρα οι θερμοκρασίες φτάνουν τους 50 βαθμούς Κελσίου και το βράδυ η θερμοκρασία πέφτει στους 10 βαθμούς Κελσίου.

Αν το καταφέρεις θα σπάσεις το παγκόσμιο ηλικιακό ρεκόρ στον μεγαλύτερο αγώνα ερήμου στον κόσμο . Πως νιώθεις γι αυτό ?
Η κατάρριψη του ρεκόρ αυτού είναι ένας προσωπικός στόχος που σίγουρα είναι σημαντικός αλλά κυρίως πηγαίνω για να αποκομίσω σαν άνθρωπος πρώτα αυτό που έχει να μου δώσει μια τέτοια προσπάθεια.

pastedGraphic_3.png

Τι προπόνηση απαιτείται για κάτι τέτοιο ?
Η προπονήσεις μου περιλαμβάνουν αρκετές ώρες τρεξίματος μέσα στο μεσημέρι , κουβαλώντας ένα σακίδιο με βάρος . Επίσης  προπονούμαι στο να τρέχω πίνοντας μικρή ποσότητα νερού καθώς στον αγώνα αυτό δε θα έχω την δυνατότητα να προμηθεύομαι αλόγιστα νερό .

Τι εξοπλισμό χρειάζεται κανείς για ένα τέτοιο εγχείρημα?
Eευτυχώς σε αυτό είμαι τυχερός καθώς η ομάδα της The North Face που ανήκω έχει φροντίσει να με προμηθεύσει με όλα αυτά που χρειάζομαι. Τα τεχνικά ρούχα ψηλής ποιότητας είναι για την ζέστη ιδανικά, τα παπούτσια Endurus  επίσης  όπως και ειδικό εξοπλισμό όπως καπέλα , σακίδια και αντιανεμικά που θα αποτελέσουν ένα σημαντικό κομμάτι για την επίτευξη του στόχου

Οι δικοί σου άνθρωποι πως αντιμετωπίζουν τις αποφάσεις σου αυτές ?
Η οικογένειά μου έχει συνηθίσει πια τέτοιες αποφάσεις χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ανησυχούν . Έχω την απόλυτη στήριξη της κοπέλας μου και των οικείων μου και είμαι ευγνώμων γι αυτό γιατί καταλαβαίνω την αγωνία τους .

Υπάρχουν άτομα που σε βοηθούν?
Είναι μεγάλη μου τιμή και είμαι πολύ υπερήφανος που ανήκω στην οικογένεια της καλύτερης εταιρείας εξοπλισμού και ένδυσης στον κόσμο, της The North Face. Οι άνθρωποι της εταιρείας είναι από την 1η ημέρα δίπλα μου και με στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις. Είναι όμορφο να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε καταλαβαίνουν και μπορούν να σε συμβουλεύσουν. 
Από εκεί και πέρα η εταιρία εργομέτρησης της PNOE είναι πάντα δίπλα μου για να αναλύσουμε στοιχεία του σώματός μου που θα με βοηθήσουν στους αγώνες . Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην γνωστή αλυσίδα Ζαχαροπλαστείων Μίλτος Patisserie και Catering όπου έχει φροντίσει για την διατροφή μου στην διάρκεια της προετοιμασίας και κατά την διάρκεια του αγώνα με προϊόντα της εταιρίας . Επίσης θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κατάστημα εξοπλισμού V15 στην Κομοτηνή, στην ευρωκατασκήνωση Θάσου που πιστεύει στον σκοπό μου και τελευταία ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον κ Γιάννη Ετόγλου και στην εταιρία JOHNNIES BIER όπου από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε την προσπάθειά μου για τον αγώνα που θα τρέξω στην έρημο .
pastedGraphic_4.png