Ανοιχτή επιστολή του Γιώργου Καράκελε......(πηγή: facebook)

Μια νέα σελίδα για τον αθλητικό Σύλλογο Άρη Καλαμώνα. 
Μετά το αποτέλεσμα των εκλογών στον αθλητικό Σύλλογο Άρη Καλαμώνα νέος πρόεδρος είναι ο Χαρακίδης Νικόλαος. 
Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου και οδηγήσαμε τον Άρη Καλαμώνα . Να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές μου από πέρσι και φέτος γιατί αυτοί είναι οι μάγκες που τα έδωσαν όλα και πάλεψαν ώστε να γράψει η ιστορία (άνοδο μετά από 42 χρόνια στην Α κατηγορία) , τους προπονητές μου και ιδιαίτερα τον Κυριάκο Παπαδόπουλο γιατί είναι ένα ξεχωριστό άτομο και πραγματικά δέθηκα μαζί του . Όλους τους φιλάθλους που ακολούθησαν την μια και μοναδική μας καψούρα τον Καλαμώνα μας. 2 χρονιές γεμάτες ανάμεικτα συναισθήματα με μοναδικό στόχο τον υγειη αθλητισμό και πνεύμα οικογενείας με αξέχαστες στιγμές, στιγμές τις οποίες για πρώτη φορά έζησα στην ζωή μου (άλλωστε είναι και η πρώτη μου φορά που ήμουν σε σωματείο και είχα κάποιο πόστο) .
Είμαι χαρούμενος γιατί έκανα αρκετούς φίλους σε διάφορα μέρη, πίστευα και πιστεύω πως ο αθλητισμός είναι ένα βασικό μέσο κοινωνικοποίησης. Μπορεί να μην είμαι στην θέση του προέδρου (ποτέ δεν με ένοιαζε η θέση με ένοιαζε το χωριό μου να έχει ομάδα) ωστόσο γνωρίζει πάρα πολύ καλά ο καλός μου φίλος Νίκος πως είμαι δίπλα ανά πάσα ώρα και στιγμή .
Αδερφέ μου είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσεις με αρκετή αγάπη και μεράκι. Είμαι δίπλα σου , εδώ μαζί σου. 
Αυτό που θέλω από όλους να αγκαλιάσουμε και να αγαπήσουμε τον Νίκο και να συνεχίσουμε να στηρίζουμε και να αγαπάμε την ομάδα του ΧΩΡΙΟY ΜΑΣ .
Από κει και πέρα το ποδόσφαιρο για μένα είναι η ζωή μου είναι η καθημερινή μου αγάπη πραγματικά . Σίγουρα έχω κάνει λάθη και ζητώ συγγνώμη όποιους έχω στενοχωρήσει αλλά έχω μάθει, και αυτό που έχω μάθει καλά είναι ότι πάλευε με όλες σου τις δυνάμεις και θα ανταμειφθεις.

ΜΊΑ ΟΜΆΔΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ

ΆΡΗΣ ΚΑΛΑΜΏΝΑ.

Vamos kalamona mou !!!!