Το "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" του Χρήστου Ζεκερίδη μέσα από το draminaspor.gr


Με αφορμή την ολοκλήρωση της συνεργασίας μου με τον Μέγα Αλέξανδρο Αγ. Αθανασίου θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δ.Σ. για την τιμή που μου έκανε να καθίσω στον πάγκο του συλλόγου για ενάμιση χρόνο. Μέσα από τα βάθη της ψυχής μου, ευχαριστώ τον Γενικό Αρχηγό, Πέτρο Παπαδόπουλο, για την άψογη συνεργασία που είχαμε, τον βοηθώ Κώστα Πελικπασίδη, τον φροντιστή Άλη όπως και όλους τους ποδοσφαιριστές που πέρασαν από τον ΜΕΓΑ κατά το διάστημα της θητείας μου. Τέλος, θα ήταν παράλειψή μου αν δεν εξέφραζα την ευγνωμοσύνη μου στους φιλάθλους του Μέγα Αλέξανδρου Αγίου Αθανασίου για τη συμπαράσταση που έδειξαν στην ομάδα και σε εμένα προσωπικά, ιδιαίτερα στις δύσκολες στιγμές μας. Φεύγω σαν φίλος κρατώντας στη μνήμη μου ΜΟΝΟ τις ευχάριστες στιγμές που ζήσαμε μαζί. Ποιος ξέρει, ίσως στο μέλλον οι δρόμοι μας να ξανασμίξουν. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!