Η επιστολή του πρώην αρχηγού της Δόξας Δράμας, Παντελή Ριζογιάννη στον πρόεδρο της ΠΑΕ, Γιάννη Μπύρο.


Παρελθόν από τη Δόξα Δράμας αποτέλεσε την Πέμπτη (03/01) ο πρώην αρχηγός της, Παντελής Ριζογιάννης. Και λίγες ώρες μετά την επισημοποίηση του διαζυγίου απέστειλε επιστολή με αποδέκτη τον ιδιοκτήτη και πρόεδρο της ΠΑΕ, Γιάννη Μπύρο.

Ο έμπειρος μέσος, λοιπόν, αφού ανέφερε ότι τα αίτια της αποχώρησής του ήταν η αδυναμία του Μπύρου να αποπληρώσει τα συμφωνηθέντα του καλοκαιριού, έκανε λόγο για ευτελισμό του μέσω διαρροών. Και σημείωσε με νόημα: «Σε καμία περίπτωση δε, δεν θα γινόταν δεκτή από πλευράς μου η λύση της συνεργασίας αυτής, εάν πίστευα ότι είχαν την παραμικρή βάση αλήθειας, ισχυρισμοί που διατυπώθηκαν από εσάς δημόσια, φωτογραφίζοντας παίκτες της ΠΑΕ με εμπλοκή σε στημένους αγώνες. Όπως αντιλαμβάνεστε σε μία τέτοια περίπτωση θα επιφυλασσόμουν κάθε νόμιμου δικαιώματός μου, από όποιο στόμα και αν είχε διατυπωθεί κάτι τόσο ανήθικο, αναληθές και συκοφαντικό εις βάρος μου».
Και κατέληξε ο Ριζογιάννης με νόημα: «Εύχομαι σε εσάς προσωπικά τα καλύτερα, μα κυρίως λόγω της υπεύθυνης θέσης που κατέχετε στην Κεφαλή του Συλλόγου, ποτέ να μην προσβληθείτε από εξουσιαστική ίωση. Γίνεται βαθμιαία αρρώστια μη αναστρέψιμη».
Αναλυτικά η επιστολή Ριζογιάννη:
«Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε της ΠΑΕ Δόξα Δράμας, 
αξιότιμε Κύριε Μπύρο,
σε συνέχεια της λύσης του επαγγελματικού συμβολαίου μου, επιτρέψτε μου.......





να καταθέσω εγγράφως την ευγνωμοσύνη μου και τον σεβασμό μου προς το άτομό σας για την έως τώρα συνεργασία μας.
Ήλπιζα δε, να έχω την τιμή να πληροφορηθώ από εσάς τον ίδιο, όπως θα άρμοζε σε έναν Μεγάλο Άνδρα, Πρόεδρο και Επιχειρηματία της δικής σας δυναμικής, την απρόσμενη λύση αυτής της συνεργασίας, όμως είμαι πεπεισμένος πως οι υποχρεώσεις σας αυτές τις ομολογουμένως Άγιες Ημέρες που διανύουμε, δεν σας επέτρεψαν να παρευρεθείτε στην σημερινή συνάντηση στην οποία κλήθηκα να παραστώ.
Εύχομαι ακόμη, κανένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και κυρίως οικογενειάρχης με τρέχουσες οικονομικές και μη υποχρεώσεις απέναντι στους οικείους του, να μην βρεθεί στην δυσάρεστη θέση ημέρες Χριστουγέννων να υφίσταται ευτελισμό, πληροφορούμενος την τύχη του επαγγελματικού του μέλλοντος από ερασιτεχνικά διαδικτυακά blog και διαρροές από μη επίσημα χείλη, πέραν της ΠΑΕ.
Θλίβομαι για αυτό, ως άνθρωπος και επαγγελματίας, αλλά είμαι βέβαιος, πως δεν ευθυνόσαστε προσωπικά για αυτές τις κατακριτέες ενέργειες, καθότι είναι γνωστός ο επαγγελματισμός σας.
Τα ακριβή αίτια του τέλους της συνεργασίας μας, δεν θα μπορούσαν να είναι παρά τα προφανή: η από πλευράς σας αδυναμία αποπλήρωσης των οικονομικά συμφωνηθέντων υποχρεώσεων απέναντι μου, όπως είχε αρχικά συμφωνηθεί το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.
Γεγονός το οποίο ως αξιοπρεπής επαγγελματίας δεν μπορώ παρά να αποδεχτώ, ακόμη και αν θίγει τα μεταξύ μας συμφωνηθέντα, καθότι επιλέγω να σας σεβαστώ, ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες. Σε καμία περίπτωση δε, δεν θα γινόταν δεκτή από πλευράς μου η λύση της συνεργασίας αυτής, εάν πίστευα ότι είχαν την παραμικρή βάση αλήθειας, ισχυρισμοί που διατυπώθηκαν από εσάς δημόσια, φωτογραφίζοντας παίκτες της ΠΑΕ με εμπλοκή σε στημένους αγώνες.
Όπως αντιλαμβάνεστε σε μία τέτοια περίπτωση θα επιφυλασσόμουν κάθε νόμιμου δικαιώματός μου, από όποιο στόμα και αν είχε διατυπωθεί κάτι τόσο ανήθικο, αναληθές και συκοφαντικό εις βάρος μου.
Είμαι βέβαιος όμως, πως είστε γνώστης των όσων δημόσια διατυπώνετε και των όσων πράγματι πράττονται και διαπράττονται στον ποδοσφαιρικό χώρο και στα παρασκήνια αυτού. Έχοντας ως συνειδητοποιημένος επαγγελματίας ήσυχη την συνείδησή μου για την πορεία μου στον αγωνιστικό χώρο με την φανέλα της ΠΑΕ Δόξα Δράμας, όντας υπερήφανος για την αγωνιστικότητα, το πάθος και το εκ Θεού χάρισμα που μου δόθηκε να επιβιώνω χάρη στις ποδοσφαιρικές επιδόσεις μου, παραμένοντας αξιοπρεπής, αποχωρώ από την ΠΑΕ.
Εύχομαι σε εσάς προσωπικά τα καλύτερα, μα κυρίως λόγω της υπεύθυνης θέσης που κατέχετε στην Κεφαλή του Συλλόγου, ποτέ να μην προσβληθείτε από εξουσιαστική ίωση. Γίνεται βαθμιαία αρρώστια μη αναστρέψιμη.
Να έχετε ένα ευτυχές και επιτυχές Νέο Έτος!


Με εκτίμηση,
Παντελής Ριζογιάννης».


Πηγή: www.footballleaguenews.gr